تاکید سران تاتنهام: بیل را 101 میلیون یورو فروختیم؛نه 91 میلیون یورو
 
بروزترین وبلاگ فوتبال

تاکید سران تاتنهام: بیل را 101 میلیون یورو فروختیم؛نه 91 میلیون یورو

فلورنتینو پرس حالا گرث بیل را دراختیار دارد ولی سران باشگاه مادریدی سعی می کنند تا قیمت خرید او را کمتر از قیمت خرید کریستیانو رونالدو عنوان کنند

این روزها یکی از بحث های داغ دنیای فوتبال مبلغی است که سران باشگاه مادریدی برای خریداری گرث بیل به باشگاه تاتنهام پرداخت کرده اند. شاید 10 میلیون یورو آنقدرها هم در این میان تفاوتی نکند ولی فرق میان 91 میلیون یورویی که رئالی ها معتقدند برای خرید بیل پرداخت کرده اند و 101 میلیون یورویی که تاتنهامی ها معتقدند که از باشگاه مادریدی دریافت می کنند، دراین است که همین 10 میلیون می تواند بیل را مبدل به گران قیمت ترین بازیکن دنیا نماید.

تا قبل از این عنوان گران قیمت ترین بازیکن دنیا دراختیار کریستیانو رونالدو بود که سران رئال برای خریداری او مبلغ 96 میلیون یورو پرداخت کرده بودند. اما حالا درصورتی که بیل با قراردادی 101 میلیون یورویی به تاتنهام پیوسته باشد، او جای رونالدو در صدر رنکینگ گران قیمت ترین بازیکن دنیا را خواهد گرفت ودراین میان سران رئال تمایل چندانی ندارند که این اتفاق بیفتد و ترجیح می دهند که با پافشاری برروی پرداخت 91 میلیون یورویی برای جذب بیل، کریس را راضی نگه دارند.

اما رسانه های انگلیسی درگزارش های خود رقم این انتقال را 101 میلیون یورو عنوان می کنند و دیروز هم یکی از منابع آگاه باشگاه تاتنهام که مستقیما در روند مذاکرات انتقال گرث بیل به رئال مادرید شرکت داشت،درگفتگو با خبرنگار آ.اس گفت:« سران رئال مادرید برای خریداری بیل مبلغ 86 میلیون پوند پرداخت کردند.نه یک پوند بیشتر و نه کمتر.»

این یعنی اینکه خرید بیل برای رئالی ها هزینه ای 101.5 میلیون یورویی را به همراه داشته. این منبع آگاه ادامه داد:« مبلغ پرداختی رئال برای جذب بیل کمی بیشتر از 101 میلیون یورو بود.»

او درادامه از دلایل لاپوشانی کردن مادریدی ها گفت:« رئالی ها نگران آن هستند که کریستیانو رونالدو ناراحت شود.در ابتدا وقتی رئالی ها اولین پیشنهادشان که 40 میلیون یورو بود را ارائه دادند، بیل قصد جدایی نداشت ولی رئالی ها تدریجا پیشنهادشان را از 40 میلیون یورو به 50 میلیون و از 50 به 60 رساندن دو حاضر بودند که دی ماریا و بعد هم کوئنترائو را بدهند. لووی فقط به پول فکر می کرد. از نظر او کوئنترائو حتی 15 میلیون یورو (یعنی نصف مبلغ 30 میلیون یورویی که رئالی ها برای خریداری او پرداخته بودند) نیز نمی ارزید و وقتی که پاسخ کوئنترائو منفی بود و رئالی ها پیشنهاد 86 میلیون پوند نقد دادند، این مذاکره به سرانجام رسید. درمورد خود بیل هم همین طور بود. رئالی ها در ابتدا پیشنهاد دستمزدی 6 میلیون یورویی دادند و بعد 7، 8، 9 و بالاخره سالی 10 میلیون یورو دستمزد خالص برای بیل درنظر گرفته شد.»

بدین ترتیب مشخص شد که ستاره ولزی سالی 10 میلیون یورو دستمزد خواهد گرفت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل

 
 
 
cache01last1676736644